Aj aj aj

Idag har jag kännt mig lite rastlös. Dagen har varit jättevarm, vi har haft vöer 30 grader på vår mätare. Minkära familj ville inte åka o bada (hör o häpna!!) så vi belv hemmavid hela dagen. Jag passade då på att sitta på balkongen o sola i dryga 2 timmar. Sen fixade jag i köket, dammsög lägenheten och hade sen tvättstuga fr kl 14. Henkan o Kim var oxå här o fikade på eftermiddage och då åt vi jordgubbar med glass.

Efteråt hade jag ff lite tvätt kvar i tvättstugan så det skulle upp. Sen beslöt ajg mig får att ta en stavpromenad i värmen. Nu hade ju klockan redan hunnit bli över sex så det var ju inte lika hett som på dagen. Tog på mig Linus sandaler och traskade iväg........o kan konstatera att det var det dummaste jag gjort. Alltså att jag inte tog på mig ordentliga skor. Nu har jag blåsor på stortårna och under foten! Aj var alltså ordet!

Hoppas det blir bättre till imorgon, jag ska ju lixom lyckas ta mig till jobbet på nåt vis....jag har ju ff 2 veckor kvar att jobba. Maken o barnen har ju semester nu men inte jag alltså....

Nåja jag var ju iaf duktig och gick i 60 min! :D Då får man väl pinas lite,.....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?