Snart är veckan slut igen!

Och vilken intensiv vecka då! Jag har jobbat i 4 dgr, haft massor att göra på jobbet. VIlket ifs ju är bra, man vet iaf att man har ett jobb att gå till......

På fredagen var jag ledig och då gick jag och Lova på öppna förskolan, det var hennes eget önskemål. Sen lite shopping på stan, köpte bla ett nytt bismark-armband, den förra gick ju sönder. JAg lämnade in den och lite annat guld jag hittade hemma och fick ett tillgodokvitto på Guldfynd för att köpa nåt där. O så klart blev det alltså ett nytt armband. Betalade hela 127 kr för det, resten gick på tillgodokvittot. :)
Bra deal med tanke på att arbandet som gick sönder skulle ha kostat nästan 900 kr att laga!

Sen var jag till läkaren och fick enmassa medicin mot min hudsvamp som jag har. Sen en sväng till Ica Maxi, hem o slappa en stund, fixa middag och sen iväg till Ica MAxi igen....Lova skulle på kalas och jag hade glömt bort att köpa present....

Idag har Linus haft innebandysammandrag i Solna och jag har varit vaken sen kl 5 imorse. Vi åkte strax efter kl 6, plockade upp Lisa o Lucas och sen bar det iväg....Linus o laget spelade 3 matcher och vann alla sina matcher. Linus gjorde tom mål! :)

Det var en massa dötid under matcherna så jag o Lisa passade påa tt gå på promenad då. Den först promenaden gick på 25 min, den andra på 30 min.  Skönt och få lite friks luft o lite motion.

Nu är det dags för andra chansen på Mello! Jag hoppas att Crucified Barbara och Alcazar går vidare..... Lova hoppas på Pernilla W......Vad Linus vill vet jag faktiskt inte, han sover borta ikväll.....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?