Dag 4

Siffrorna idag ser ut som följer:

månd: 58,6 kg
tisd: 57,9 kg
ons: 58 kg
tors: 57,7 kg

Så ja ner lite till då. Det funkar ff bra, vissa stunder känner jag mig hungrig men det går över när man fått i sig nåt av målen. Det har gått enklare idag tycker jag. Jag har hört talas om att 3e dagen är värst sen brukar det gå lättare och jag tror nog att det stämmer på mig iaf.

Idag valde jag att äta en bar till middag istället för pastan, den var ju inte så god tyckte jag och baren har ungefär lika många kalorier som pastan.

Vikten hos vv var faktiskt ett hekot mer än  förra veckan. Men det får väl vara så. JAg tror eg att jag har gått ner sen förra veckan då jag ju alltid väger mig även hemma på morgonen då jag har samma förutsättningar (alltid nykissad, innan frukost och utan kläderna på). Hoss vv går jag ju på lunchklassen och då har man ju hunnit få i sig en del redan, olika beroende på vad man ätit... I vanliga fall brukar jag ju äta ungefär samma rukost men idag hade jag ju hunnit bälja i mig en hel del vätska.....(shake, vatten, buljong)...enligt vågen hemma hade jag gått ner 0,6 sen förra veckan...

VV-vikten är ju ändå den officiella jag går efter.....nu kommer det att gå 2 veckor då jag itne kan väga mig. Nästa v är det ju stängt (röd dag) och veckan efter åker jag till Turkiet.

Men just nu är det ju fokus på mitt experiment! :) En dag kvar....ska bli kul o se om det hänedr nåt mer med vågen tills på lördag...

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?