Startskottet har gått!

Och jovisst än lever jag! :)

Vaknade imorse och kände att det här kommer ju gå som en dans. När jag ahde lämnat barnen i skolan var jag vrålhungrig! Min plan  var att  äta första målet "mat" på jobbet. Var o köpte ett par nutrilett-barer igår iom att vi inte hunnit få vårt quick start-paket än och jag ville verkligen starta idag. Så på vägen till jobbet åt jag en del av min jordnöts-bar och resten när jag kom fram till jobbet. Har druckit en hel del vatten idag vilket oxå har resulterat i många toalettbesök....

Det går förvånansvärt lätt ändå. Visst jag har lite hungerkänslor till o från men det går att hantera! Hoppas på att morgondagen blir lättare....Då har vi oxå hunnit få vårt paket där det finns mer variation...

Vågen då? JO startvikten idag på hemmavågen 58,7 kg.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?