VAB igår Jobb idag!

Linus har haft eber i 2 dgr och varit hemma så Putte var hemma med honom i måndags och jag var hemma igår. Det jobbiga med att gå hemma på dagarna är att man har så nära till skåpen, det är så lätt o gå kolla om man hittar nåt att stoppa i munnen. Jag klarade mig dock galant igår. Åt en bulle på fm, men den var lite halvplanerad...

Vikten igår stod på 56,3 kg och idag lite högre 56,9 kg. Fast jag är ju inte så orolig, man ska ju eg inte väga sig varje dag och den officiella vägningen är ju på torsdagar och det är det som räknas. Men som sagt det är intressant och se hur det går nu efter kurandet...

Igår var vi oxå iväg på MAX i åt middag. Det belv en delifresh-burgare med sallad o ramlösa. Det som är bra med MAX är att man kan göra någorlunda vettiga val med maten även om man viktminskar.

Mycket tjat om vikten nu! Men ni slipper det snart eftersom jag ju kommer att ha en lite blogg-paus i en vecka. JAg åker ju till Turkiet på lördag! :D

OCh nu mina vänner ska jag iväg till jobbet!

Ha det bra!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?