Mår bra!

IDag är ännu en bra dag! Jag är motiverad att köra min vv-race, jag har tränat 2 dgr i rad nu och känner mig toppen! Igår packade jag träningsväskan på morgonen med sikte på träning på kvällen efter jobbet. Var lite halvosäker på om jag verkligen skulle gå men kände att det är lika bra och köra, snart är det semester och risken finns att det itne blir jättemycket träning under dessa två veckor. Trots att det finns gym på hotellet...

Hur som helst, igår gick jag på 30 min core och 45 min spinning. Och kan kontatera att det känns som det kommer ta evigheter innan jag fixar hela jädrans spinningpasset....Menskam den som ger sig! Det var riktigt jobbig som vanligt och sista låten skulle man stå upp men jag fixade inte det! Alltså det gick verkligen inte. Jag trodde lungorna skulle spricka...
Men ja jag överlevde passet och så har man den härliga dagen efter känslan! Träning gör verkligne underverk för välmåendet!

Jag hade ju knnat gått o tränat även idag, börjar ju inte jobba förrens kl 10.30. Men idag ville jag ta det lite lugnt på morgonen... Får se till att få till lite träning i helgen innan semestern.

För som sagt, på semestern finns det riks för mindre träning. Ambitionen är att träna nån gång udner tiden vi är borta. Det finns ju gym på hotellet och det anordnas tydligen gruppaktiviteter. Vattengympa har jag ju gått på förut så nåt sånt blir det iaf... Och promenader får man försöka få till. Och simning så klart!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?