Bröllopsyra!

England har bröllopsyra! Prins William har fått sin Kate och det sänds så klart på tv. Och självklart sitter jag här bänkad framfrö tv´n o tittar jag med som många många andra i Sverige och Europa. Kan amn inte vara på plats så får man nöja sig med tv´n. :D

Fast eg är det väldigt tråkigt att titta på....väldigt stelt men så kanske det är på stora bröllop. Jag missade ju bröllopet mellan Victoria och Daniel eftersom jag jobbade den dagen och vet itne alls hur det var eg....Mycket tal och körsång. Men ändå vill man ju se det!

Det är rätt fantastiskt samtidigt hur ett bröllop i Engladn engagerar så många tex här hemma i Sverige. Har hört talas om folk som äter spec mat idag, bakar bakelser och tårtor o skålar i champange etc etc...Tom klär upp sig för att sitta framför tv´n.....
Men vill man göra det så tycker jag absolut att man ska det. Själv nöjder jag mig med att titta på tv´n. Tänkte först att jag skulle öppna en piccoloflaska med mousserande men kom på att det nog inte är så smart idag....Jag har ju kört ren kur sen i tisdags så att dricka alkohol på det är nog inte världens smartaste drag....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?