Jobblördag!

Idag ska jag - alledeles strax faktiskt - iväg till jobbet. Det är den där extralrdagen som spökar....Den som Susanne hade när hon ff var kvar...men efter att hon slutat måste nån ta hennes pass och de andra har redan extralördagagr så det blev ju lilla jag som fick den lotten då...Nåja, det är inte så farligt som det låter. Jag jobbar mellan 11-16, har ju ff hela kvällen och morgondagen på mig att fira helg! Eg skulle jag ha jobba förra lördagen men eftersom jag o Linus vari i Linköping så hade jag bytt bort den lördagen.

Nästa helg är det ju påsk och då är det min ord helg så jag jobbar både lördag och söndag. Helgen efter det är det valborg och jag jobbar 11-16 igen, denna gången bytt för att jag ska slippa jobba den 7e maj när Lova fyller år....

Men sen är nog vår nya tim/sommarvikarie upplärd och kan ta de kommande extralördagarna. Och jag återgår till mitt vanliga schema....

Så det är väl lika bra att sätta lite fart då.....återkommer med lite annat smått o gott inom de närmaste dagarna....måste ju bla rapportera om Linköping..:D

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?