Fungerande internet????

Vilket strul det ska vara och få ett fungernade internet. Vi har hållit på sen mitten på december..... Men iom att Bredbandsbolaget hann koppla bort internet innan Telia tagit över så blev det strul med ordern och vi v ar tvugna och fixa ett nytt. Petra på Teliabutiken här i stan har varit fantastiskt tålamodig med mig när jag klagat på det ena och det andra....Hon fixade tom så att vi skulle få igång internet tidigare och fick då ett inkopplingsdatum till för exakt en vecka sen. Då var vi ju så klart inte hemma på dagtid så dom kopplade in allt så långt det gick (alltså inte ända in i lägenheten)...o vi ahde ff itne fått några grejer, varken modem eller annat.....Fick dessa saker av Petra dagen efter i butiken och så hoppades vi på det bästa.....men nix, det fungerade ff inte....Jag gjorde en felanmälan och igår bokade jag en tid med Telia för att veta exakt när de kommer o kopplar in det i lägenheten....OCh fick en tid till idga mellan 8-11. Och hör o häpna, han var här idag strax efter åtta!
Yey!! Nåt som funkar iaf!! Nu får Putte sen fixa resten, jag är ju inte så himlans teknisk av mig så han får gärna fixa resten....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?