Mellodags snart igen

Ikväll är det dags för delfinal nr 2. Jag tycker att startfältet är lite svårtippat.....förhandslyssningen gav inte många tips, ljudet var urkasst tyckte jag! Sen idag from kl 14 har man kunnat lyssna på hela låtanra och jag hann lyssna på 3 av 8...sen försvann allt helt plötsligt från sidan?? Så nu går det inte att lyssna på nån av låtarna....typiskt!

JAg som hade sett fram emot o få höra alla ordenltigt....

Man kan ju dessutom tycka att det är fuskigt jämfört med tex förra veckan då det gick att lyssna innan...fördel då eller?

Jag hoppas ju självkalrt på Brolle idag, hoppas han gör ett bra nummer bara.... Sen tror jga Sanna Nielsen kan vara bra, det lilla jag hört låter iaf OK. Och sen finns det en tjej Anniela vars låt jag tycker är bra (det är en av dom jag hann lyssna helt på). Babsan är ju rätt folkkär så vem vet.....andra chansen? Elisabeth Andreasen har en balald och det vet man ju av erfarenhet brukar ta sig rätt långt...så länge balladen är bra o pampig! Men har ju bara hört en liten snutt som inte sa mig så mycket.....

Nåja ikväll smäller det alltså igen!

Samtidigt kl 20.00 går den finska finalen och den Norska....måste alltså ha datorn igång så jag vet hur det går på dom oxå......
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?