Schalgerfeber!

Imorgon smäller det! Melodifestivalcirkusen drar igång i Luleå! Åh vad vi har längtat! Vi = jag och Lova iaf. Tror även Linus har längtat lite men inte lika mycket som jag o Lova. Schlager-bibeln är inköpt och jag har tjuvlyssnat på låtarna i ca en minut ( det som går att lyssna på på nätet). Vinboxen står redo i köket, för vin, det måste man ju ha! Tror jag ska ta ett glas även idag och se om det kanske skrämmer bort förkylningen....Eller man kanske skulle ta en grogg? :D

Nåja, morgondagen då. Som sagt så har jag lyssnat lite på låtarna och en sak är jag rätt säker på, Danny går till final direkt! Gör han inte det så tror jag att jag lägger ner gissandet for ever!

Sen kan Le Kid ev oxå hana där, för mind el får dom gärna göra det, den låten var faktiskt helt OK. Dilba och Jenny Silver till andra chansen....Fast Pernilla Andersson kan oxå hamna där bara för att hon sjunger på svenska.....
sen tror jag Rasmus blir precis utanför pallen o i botten Jonas Mattson och Swingfly.

Får väl se hur många rätt jag har imorgon....

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?