Detta suger!!!

Förkylningar är inte nåt roligt påhitt, det är ett som är säkert! Nu har jag varit sjuk i 4 dagar i sträck och känner mig sämre idag än jag gjort tidigare. Bara hoppas att ännu en lugn dag gör susen och att jag är bättre imorgon. Jag måste vara bättre imorgon eftersom jag o Linus ska åka till SÖS för att ta bort Linus gips på armen....

Tur att Lova har Jasmina som hon kan leka med. Dom är ute i pulkabacken och har med sig mackor, frukt och dricka och planerar att vara ute hela dagen.....

Själv sitter jag här och längtar tills jag mår bättre! Jag vill träna!!!!! Behöver känna att jag kommer igång igen och inte bara sitter här i soffan o latar mig....NU är det ju som sagt inte frivilligt men men.....

Bläää säger jag bara....
Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2011-01-09 / 22:55:01

Krya på dig. Hoppas allt går bra med gipsborttagningen imorgon.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?