Sommar igen!

Veckan vi haft har verkligen varit kanon! Solen skiner och det är riktigt varmt! Ett sådant där perfekter väder man vill ha när man har semester! Inte när man jobbar.......Hur som heslt är jag glad att det har varit så fint väder. Linus har varit iväg på läger sen i måndags med fritids och vad är ävl inte bättre än sol o värme när man tältar! Imorgon kommer dom hem, tack o lov! Klart jag unnar honom en sån grej men nu saknar jag honom massor! Det är itne alls samma sak när jag är borta o barnen är hemma med pappa. Nu är han ju borta med båda oss föräldrar o i mammahjärtat så känns det! Tur att jag hinner kramas lite med honom imorgon kväll iaf, innan jag själv åker iväg på galej...

För nu är det nära.....Göteborg here i come!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?