En tankeställare...

Snart är den här månade slut oxå o tiden bara rusar iväg....Säger det igen...känns som jag inte hinner med!

PÅ jobbet har vi aif fått en liten ljusning, vi har anställt en tim/sommarvikarie. Hon ska börja introdukteras i jobbet om 2 veckor... Förhoppningen är att hon ska kunna jobba själv i maj en söndag då jag vill vara ledig. Sen är det ju meningen att jag ska få ihop ett bra schema för sommaren oxå....blir nog en massa extratimmar dock...nåja, jag får kolla vidare på det!

I lördags var jag iväg på inflyttningsfest hos Sami o Ninni. Meningen var att jag endast skulle stanna en stund, jag skulle ju jobba på söndag. På nåt vis försvann min tidsuppfattning och vett o jag blev kvar längre än tänkt....Kom hem väldigt onykter och mådde väldigt dåligt....Skrämde nog upp både barn och make. Maken är nog dock mest arg just nu... Skäms oerhört mycket och har nu fått en tankeställare gällande alkohol...

Jag måste lära mig och ta det lite lugnare och sätta stopp i tid. Bara för att det är gratis så behöver man ju itne hälla i sig.... Och ska jag jobba dagen efter ja då blir det ingen fest innan. Ingen alkohol iaf!

Så jag ber om ursäkt även här!

Förlåt!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?