LT cup

Idag har vi tillbringat några timmar i Täljehallen där LT Cupens superfinal gick av stapeln. Det var samling kl 9,och 8 killar fr Linus klass skulle träffas där och spela. Jag och Monika hade lovat ställa upp som coaher. ÄVen Lisa kom dit coh höll oss sällskap. 3 matcher skulle spelas och de bästa skulle få spela finaler. Första matchen slutade oavgjort, 2a matchen vann dom och 3e matchen förlorades. Det räckte till en plats i semifinalen, där killarna dock förlorade och fick spela om 3-4 platserna. De slutade som 4a vilket jag iaf tycker var bra gjort med tanke på att ingen av killarna i vanliga fall ens tränar basket. Vi har haft en roligt dag och killarna gjorde sitt bästa.

Eftermiddagen är oxå snart över. Efter att ha kommit hem fr täljehallen har jag hunnit skjutsa Linus o Lucas till hockeyn, handlat mat, lagat mat och även satt igång en maskin med tvätt. Nu sitter jag och väntar på att tvätten i maskinen ska bli klar, ser på film och surfar samtidigt.....O äter godis. :D

OCh idag börjar körslaget....det vill jag gärna se. :D
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?