Våren är på G!

Så härligt när solen skiner från en klarblå himmel! Det märks att våren är på väg även om det var lite svårt att tro på det i fredags när det snöade ute......

Idag passade jag då på att njuta av det härliga vädret lite och tog mina stavar och gick iväg på en stavgångspromenad. Det slutade med 58 min runt Hovsjö. Jag gick alltså mer eller mindre bokstavligt talat runt hela Hovsjö-området. En skön och lagom promenad, lugnt då man får gå i naturen ca halva turen i skogen utan en massa bilar som kör i närheten..
Vill ni se rundan så finns den här.

Jag har oxå bestämt att jag måste börja använda stegräknaren bättre. Den är ju jämt med i fickan men ajg ahr itne noterat några steg den senaste tiden. Men from nu har jag bestämt att jag ska börja notera stegen igen och har oxå ett mål att gå minst 10000 steg per dag.

Så även dessa steg ska jag börja då notera här för att ha lite koll!

Idag kommer jag att fixa det iaf! :D



Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?