ESC

Då var det dags igen! Eurovision-dax! Första semin avgörs idag där 10 st får komma till finalen på lördag. Andra semin är på torsdag. Då tävlar Sverige och självklart hoppas man ju att vi kommer till finalen.

Ikväll hoppas jag att Finland kommer vidare, för i år har dom ändå lyckats med en bra låt. Och så hoppas jag att Ungern lyckas bra med sitt framträdande, för den är grymt bra på skiva iaf...

Barnen har snällt fått gå o lägga sig...det är  ju trots allt skola imorgon. Putte har oxå gått o lagt sig men mer i protest! Han tycker detta är så dåligt och vedervärdigt att det inte ens går att sitta bredvid och spela på datorn...

MEn hittills kan jag bara hålla med...det låter sååå illa....

Mycket skitlåtar med i år.....fast några guldkorn finns det allt....
Postat av: Smsa Låna
URL: http://smsalåna.nu 2011-07-20 / 03:03:22

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?