Träning

Det är tisdag förmiddag och jag har redan hunnit träna för andra gången denna veckan.

Igår var ajg till gymet efter jobbet och körde crosstariner i 50 min. Sen gick jag hem 25 min. Min väg hem är ju mest uppför, vi bor ju trots allt i backarnas stad...:D

Väl hemma hade jag lätt kunna gå eller tom springa en vända till! Var helt hög på endorfiner! Då bestämde jag att jag idag ska gå till jobbet efter att ha varit hos läkaren som ligger vid Södertälje Syd. Sagt och gjort. Jag fick skjuts till läkaren av mina snälla svärföräldrar men sa sedan att jag skulle gå tillbaks. Så jag gick en liten extrarunda som totalt blev 5,2 km i 60 min.

Nu är jag på jobbet och är ladda för jobb fram till kl 19.00!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?