Veckan som gått

har ju verkligen gått i rasande fart! Ibland borde man bara stanna upp och fundera lite....men ändå kör man på i vanlig takt!

Jag har iaf haft lyxen att vara ledig igår fredag och så kalrt även nu i helgen. Igår passade jag på att åka iväg o träffa en kompis som jag träffade via nätet när jag var gravid med Lova. Vi har inte setts på evigheters evigheter och vi tyckte det var på tiden! Och ett bonus med det hela var alla fina smycken jag blivit ägare till! A-K har börjat pyssla med att göra smycken och de är otroligt fina!

JAg fick otrolgit mycket gjort ändå igår tyckte jag. Efter att barnan gått till skolan så satt jag vi datoer en stund, satte igång en omg tvätt o fixade i köket. Strax före tio åkte jag iväg för att handla på Willys o Weda lek. På willys blev det lite middagsmat coh shampo o grejer och på Weda lek blev det en present till min guddotter Ellinor som fyller år.

Eftermiddagen var jag alltså hos A-K o sen bar det av hem, hämta maken på jobbet och sen hem o fixa middag....

Hos vv i torsdags hade jag ju lite press på mig.....jag skulle ju fixa att gå ner 1,4 kg på 2 veckor....första veckans nitiska pp-räkninge (med fest på lördagen hos Susanne) gav ett minus på 0,5kg. NU är det en vecka kvar och ajg ska nitiskt skriva upp pp även denna vekcna även om jag kom på att det ju är en röd dag på torsdag när vv eg är.....alltså har jag 2 veckor på mig....o det SKA gå!




Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?