Buzzardags igen!

När jag var i Kina fick jag ett sms om att mitt paket från Buzzador hade kommit. Kul tänkte jag och hade som plan att hämta ut paketet så fort som möjligt.... Men glömde sedan av det helt när jag väl var hemma.Som tur är fick jag ett påminnesle-sms och i onsdags var jag och hämtade ut paketet. Det var ett stort paket och innehöll typ alla sorter av produkten Vanish.
Som Buzzador får man ju testa olika saker och utvärdera sedan plus o minus om produkterna och så ska man föra vidare budskapet till andra. Lite som en marknadsförare skulle jag vilja säga.
Så nu är det bara att sätta igång och tvätta! Jag har redan testan Vansih Oxi Action crystal white i både flytande och pulverform....Funkade inte riktigt 100% tyckte jag så jag får väl ge det flera chanser. Med lite mer tålamod och förbehandla fläckarna kanske det blir bra ändå i slutändan!? Vi får hoppas!!
Jag har också delat ut några provpåsar med Vanish Oxi Action Pulver och väntar med spänning på vad jag får för respons. Vet ju att Vanish brukar vara bra, Oxi action pulvret har jag haft sedan tidigare. Det som ju är bra med Vanish är att det är miljömärkt och rekommenderas av astma o allergiförbundet.
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?