Varför kan man inte bara vara ledig!???

Idag är jag ledig från jobbet och vad gör jag då? JO jag passar på att boka dubbelpass på tvättstugna och städar! Ledig??? Jo pyttsan!! NÅja sånt måste ju oxå göras men varför kan man ibland inte bara få vara ledig!??
Egentligen skulle jag ha variot ledig imorgon men Vican ska iväg på en liten stuidetripp så då får jag snällt gå till jobbet. OCh eftersom min lediga fredag försvann så passar jag på att vara ledig idag istället. Men som sagt, alltid hittar man nåt att göra .....
Och även om jag ahr dubbelpass så har jag ju itne tvättat upp alla kläder! Inte då! Jag har tagit loss klädseln från sofforna och tvättar som oxå! NAckdelen med vitt är att det syns så himlans fort när det är skitigt.....Men jag hinner nog tvätta upp resten oxå.....kanske.....
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?