Sommarvärme

Det är vad vi haft här de senaste dagarna, men som vanligt är det ju kortvarigt. Imorgon har det lovats kallare väder igen... Bläää..... Hoppas värmen snart hittar tillbaks hit.

Helgen har iaf varit underbar. I lördags städade jag lite först på förmiddagen eftersom jag skulle ha syckesparty hemma. Gick ut emd ungarna en stund för att njuta av värmen och solskenet. Sen var det dags och gå in, vilket inte alls kkänndes så skönt.... Så när försäljaren kom frågade jag henne om vi inte kunde vara ute på gården istället. OCh det var vi. :) Himla skönt och lyckat. NU är jag ägae av några nya halsband och armband. Sååå fina smycken måste jag säga. Helmismycken heter det, för den som är nyfis. (www.helmismycken.se)

Söndagen gick oxå i lungets tecken, var ute nästan hela dagen med barnen och njöt återigen av solen. Lite färg lyckades man minnsann att få.

OCh idag har man varit å jobbet igen, och vädret har varit kanon....Men man måste ju jobba oxå. HAr dock passat påa tt gå mycket i det härliga vädret. Gick till och från jobbet (tillhör ju ifs vanligheterna men iaf) och sen gick jag stavgång till coh från träningen. Sen alltså aerobics i 60, då dock inomhus.
Men nog har jag fått  träning allt idag och frisk luft!

Så stegrapporten igen då, har dock missat en dag eller så men ingen dag som jag gick på massor iaf, påskdagen alltså.

Söndag 8/4 *ingen notering tyvärr*
Måndag 9/4 Hade inte stegmätaren på mig ens...
Tisdag 10/4 10959 steg, 1981 aska i 17 min
Onsdag 11/4 8574 steg, 2913 raska i 30 min
Torsdag 12/4 12239 steg, 6124 raska i 52 min
Fredag 13/4 11128 steg, 4975 raska i 42 min
Lördag 14/4 6098 steg, inga raska
Söndag 15/4 2120 steg, inga raska
Måndag 16/4 17900 steg, 12067 raska i 99 min

JA det var det! Tills nästa gång, sköt om er!!


 

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?