Alltså jag säger bara Magnus Carlsson!!!

Alltså snacka om sångröst!! Och vilken utstrålning killen har! O då har jag ändå bara hört morgondagens låt som han ska uppträda med på melodifestivalen. Vilken man!! Jag tror jag är kär!! Tur för maken att Magnus inte gillar tjejer.... :)

Sitter alltså här och lyssnar på morgondagen låtar på svts hemsida. Mycket bättre låtar än en gång än de tex från första deltävlingen. Linus och jag hade redan bestämt lååångt innan att vi ska minnsann rösta på Magnus Carlsson, oavsett hur det låter. Som tur är så är låten KANONBRA!!! För min del får han vinna hela skiten!! Då får ju jag se honom i Helsingfors ju! JAg ska ju till Helsingfors och se ESC, visserligen har vi biljetter bara till sista genrepet, men det blir ju typ samma sak som o se finalen, minus röstningen bara.

Nä nu mpste jag lyssna på Magnus igen......


 Mummms...
Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-02-17 / 09:24:56

jag dricker bara vitt =)

MAten låter kanon!!!

kram!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?