Ja jag är nog ff i schock!

Men det är inte bara därför jag inte skrivit på några dagar. Har helt enkelt inte haft ork eller lust! Men nu får ni en liten uppdatering iaf. :)

Hela söndagen gick mest åt att fundera på värför Magnus inte gick vidare. Hann med att ha ett Go Kids-party oxå med några gäster som kom. Roligt med barnkläder tycker jag. Det fanns massor jag hade velat ha, men det kostar ju lite så man får försöka köpa det som är mest aktuellt just nu och köpa mer sen kanske...

På jobbet har vi börjat märka av att folk börjar bli ressugna igen efter julen. Verkar som om folk återigen har pengar och åka för för vi har haft massor o göra. Kul ifs för tiden går ju så mycket fortare när man har nåt att göra än att bara sitta där o rulla tummarna.

Och idag är det ju fettisdagen.  Och jadå, jag har ätit en semla o lite av Lovas oxå.... Men gott var det. Tur att ajgv ar o tränade igår, gick dit dessutom så en extra prommis fick jag ju. På torsdag har jag planer på att gå på step/styrka och magstarkt.

Nä nu ska jag gå o lägga mig faktiskt. Har sån huvudvärk så lika bra och sova så mcyket som möjligt inatt... Stegrapporten hinner jag med dock. :)

Fredag 16/2: 9157 steg, varav 4452 raska steg i 40 min
Lördag 17/2: 1603 steg inga raska (typ till affären o tillbaka o lite steg hemma)
Söndag 18/2: 2654 steg, inga raska
Måndag 19/2: 12165 steg, varav 5265 raska steg i 46 min
Tisdag 20/2: 9789 steg, varav 2404 raska steg i 19 min

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?