Hur korkad får man vara??

Alltså "dumma blondin-klubben" fick idag en helt ny medlem i sin klubb - mig!! Jag var ju så peppad för att jag bokat in mig på "killerpasset" step/styrka och även magstarkt innan. Fick en massa råd om att skippa magstarkt för passet jag skulle köra skulle ju vara tillräckligt jobbigt ändå. Men jag körde båda passen ändå! Men nu till den korkade biten: Jag hade packat min tränigsväska så fint...hade dubbelkolalt att allt var med. Kommer fram och ska byta om och upptäcker att jag glömt mina träningsskor!!!! Alltså, hallå!! Nåja, jag tänkte att jag får väl köra utan skor så gott det går. OCh det gick faktiskt över förväntan. Visst, skor är kanon o ha för det dämpar rätt bra och man behöver inte vara lika rädd att stuka foten tex....Men jag körde på och jag är jättenöjd med mig själv. Magstarkt-passet var ju som vanligt, jobbigt för magen, men jag orkade ändå köra det andra passet. Step/styrkan gick oxå bra, mest körde vi step, men även en hel del styrka på armar och axlar. Coh det jag minns från förr då ajg gick detta passet var att jag tyckte det var jättejobbigt med konditionsdelen, alltså step-delen, men det gick jättebra och jag orkade hela passet!! Lite krångliga steg så jag kunde inte  ta i som jag ville (och så var det ju det där med skorna) men ändå. Sååå nöjd!!!! Mne imorgon är det nån som kommer ha ont i armarna.....

Och så har jag ett litet erkännande oxå. Jag har idag ätit årets första semla, eller eg halva semla. Jag och Ulrika delade på en idag och det var precis lagom. En hel semla är nästa lite för mycket, jag kan lätt nöja mig med en halv oxå. Den var iaf väldigt god. :) Och jag har inte dåligt samvete!

Och så stegrapproten då:
Idag torsdag: 13 832 steg, varav 5635 raska (i 50 min)

Sov gott!!

Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-01-18 / 22:37:33

Heja Heidi!!

Vad du är duktig!!! ska gå ner några kilo innan jag går till gymmet men blir peppad av dig!!
Fick mig en ordentlig promenad igår. gick från stan till coop, å det var lååångt =)
kram kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?