Risig...

Sitter här på jobbet och känner mig allmänt låg och trött o frussen. Tror att kära Lova har lyckats smitta mig med sitt halsonda....

Lova vaknade natten till lördagen och hade jäteeont i halsen. Det visade sig oxå att hon hade feber. Gick upp mitt i natten och gav henne alvedon och till slut somnade hon om. Sen dess har hon varit hängig och haft feber och ont i halsen och nu börjar hon oxå blir rejält snorig. Igår coh idag har hon varit hemma med pappa. Jag var på kurs i Stockholm hela dagen igår och idag jobbar jag ju till kl 19.00 så då är det bra att pappa kan vara hemma.
Imorogn ska jag dock vara hemma med henne och det är väl lika bra det eftersom ajg själv inte heller känner mig så pigg längre...

Jag som gick och planerade min torsdagsträning idag när jag gick till jobbet, funderade på hur roligt det skulle bli och gå dit eftersom jag missade träningen igår (pga kursen). Men med halsont kan jag ju bara glömma att träna. Vill ju inte åka på en massa följdsjukdomar heller. Så de följande dagarna blir att koncentrera sig på att bli frisk. På lördag åker jag på konferens med jobbet så då måste jag vara frisk! :)

Har ff lite känningar efter visdomstandsoperationen oxå, men det börjar sakteliga ge med sig.

Så var det då stegrapporten igen. Har ju inte rapporterat nåt sen förra måndagen så här kommer det:
tisdag 23/1: 4516
onsdag 24/1: 11080 steg (varav 4698 raska i 45 min)
torsdag 25/1: 14247 steg (varav 7296 raska i 67 min)
fredag 26/1: 10317 steg (varav 2829 raska i 24 min)
lördag 27/1: 9284 steg (4405 raska, i 37 min)
söndag 28/1: 8349 steg
Måndag 29/1: 7088 steg (1872 raska i 15 min)

Dagens rapport kommer inte just nu för jag har inte gått klart! :)

Postat av: Monica
URL: http://barbamamma.blogg.se/ 2007-01-31 / 15:07:32

Usch inte ska du bli sjuk, vad jobbigt att bli smittad.
Ta hand om dig!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?