Jag är ju bara sämst!

På att skriva blogg menar jag! En gång i veckan kommer jag för mig att skriva, det är ju inte så bra kanske. Borde ju iaf försöka få till nåt en gång per dag...eller?

Ja här kommer ett nytt försök iaf. :)

Sitter här i lugnan ro o tittar på VH1!! Kan ni fatta det!?? Nu spelas en låt med East17. Rätt ok låt och det är lite kul att lyssna på låtar från 90-talet. Massor med låtar man glömt bort..... Undrar vad som hätn med dom grabbarna egentligen? Vet att  Brian Harvey (tror ajg han hette) hade nåt soloprojekt men honom har man ju itne hört nåt ifprn på ett tag...väl? Sen den andra killen som ofta sjöng (namnet är helt borta nu), han har jag inte sett alls tror jag. Eller eg ingen av de andra.

Ja, varför tittar jag på sånt nu då? JO för att jag faktiskt får bestämma helt själv över fjärrkontrollen idag!! Putte är iväg på nåt med jobbet så han blir borta till imorgon em. Dom ska lära känna varann, alla produktionssamordnare och materialahanterare (eller vad det nu kallas)... Nåja, jag hoppas han får det trevligt hur som helst. Unnar honom detta, han rä ju ALDRIG borta hemifrån utan oss andra annars. Det är alltid jag som är ute o flänger....

Barnen är inne på Linus rum och puzzlar. Leker så fint o snällt tack o lov.... Om en halvtimme ska vi se på dobidoo, där bla Markoolio är gäst idag.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?