Appropå melodifestivalen förresten

Jag går fortfarande och grunnar på det där med hur biljetterna kan ta slut så fort. Alltså jag förstår att folk tar sig till de valda ställena och köper på plats och att folk ringer som galna o kopplar upp sig på nätet för att köpa biljetter... MEN, hur går det till rent praktiskt? JAg kom ju fram i telefonen strax efter nio, kl 09.03 pratade jag med en telefonist och då var det redansvårt o få 4 platser ihop. Då sa hon att folk ju köar på palts och köper den vägen. JA det fattar jag men det tar ju tid för en perosn o ta sig till luckan köpa sina biljetter, sen kommer nästa..o sen nästa...Nog fan tar det längre tid än några minuter.....eller? Eller är det så att dom har vissa biljetter till folk som köar på plats, vissa till de som köper på nätet o vissa till telefonköpare...eller? Jag fattar inte! Kan inte nån  smart förklara för mig???? Please!!??? Finns det nån som fattar nåt....jag är nog för blond för det här... eller ...???
Postat av: Monica
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/ 2007-10-19 / 21:15:41

Jaa du om jag visste hur det kan vara sån snabb åtgång på biljetterna.
Jag satt och försökte beställa på ticnet men rätt som det vara så bang, slutsålt.
Jag tänkte köpa till genrepet i Västerås.

Ja nu har du en hel del att se fram emot vad skoj.
Globen är inte helt fel heller.
kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?