Dåligt uppdaterat igen....

Fy skäms på mig! Har varit urusel på att skriva de senaste dagarna. Sår jag får krafsa ihop ett litet samlat inlägg om allt och inget.
 
Jag kämpar på med träningen. Förförra måndagen stavgick jag ju som vanligt till gymet och skulle aerobica men då var det ju inställt och det belv motionscykeln i 20 min o styrketräning istället. Förra måndagen kom  jag till gyemt och upptäckte att KArin ff inte var där, utan det var en vikarie, en jag inte äalls är så förtjust i egentligen. Men jag tänkte ge det en chans iaf... 45 min hattande  tog jag mig igenom, rätt osammanhängande men det gick. MAn fick upp pulsen iaf och det var ju liksom själva iden. Var inte så slut som jag kan vara efter ett ordinarie pass men vaddå, bättre än inget. Sen blev det styrketräning igen. OCh stavgång hem. Torsdagarna har jag numera oxå invigt till träning. Då är det step/styrka 75 min som gäller. Så himla kul pass och så himla jobbigt så man vet att man lever efteråt. Men ett pass jag absolut inte vill vara utan. Nästa vecka blir det dock inget för det ska bytas matta i gula hallen, där step/styrkan körs alltså.

Och så har man varit gift i ett år redan!! Vi firade 1-årig bröllopsdag förra söndagen (14/10) men det vart inte så märkvärdigt. Vi åt lite gott (hade gjort räkmackor på kvällen) o så skålade vi i  mousserande vin (eller jag gjorde, Putte drack saft eller cola...minns inte vilket).

O Linus var till tandläkaren i onsdags och visade upp finfina tänder för tandläkaren. Inga hål!!

OCh så har nästa års hetaste biljetter släppts till försäljning. JAg snackar om Melodifestivalen!! Dessa släpptes igår kl 9, jag hade bänkat mig vid telefonen och skulle ringa. Från jobbtelefonen tutade det bara upptaget hela tiden, så testade jag oxå samtidigt med mobilen (man är väl kvinna, man kan göra 2 sker samtidigt) och fick jackpot. Kom in i kön på en gång, dock vart linjen väldigt dålig men jag hörde hon på ticnet och hon hörde mig någorlunda. 3 min över nio fanns det inte längre 4 platser brevid varandra!! Hallååå hur är det möjligt eg? Nåja jag fick 3 brevid varandra och så en 2 rader ovanför exakt. Det får gå, vi kommer ju iaf in på Globen! :) Det är huvudsaken. Så nu har man nåt och se fram emot min kryssningar, rean i nov-dec och julen - 15 mars på Globen!!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?