Blixt o dunder!!

Idag har det verkligen blixtrat och dundrat här. Vilket oväder!! Som tur är så slutade det regna innan jag skulle gå hem från jobbet. För före jobbet blev det ingen promenad, jag som tom hade planerat gå den längre rundan.....

Nej nu vart det så att Linus återigen hade ont i magen och fick stanna hemma från skolan. Senast hände detta i torsdags. Så pga detta ringde jag till sjukvårdsupplysningen, som rådde mig att ringa vårdcentralen och där fick vi tid direkt. Käre maken hade lagom hunnit hem, det var han som skulle vara hemma med Linus på em. Så vi åkte till vc där läkaren tog oss på allvar som tur är, frågade lite frågor, kännde o klämde på Linus och lovade höra av sig inom kort. Hon skulle prata med barnmottagningen om vilka prover som behöver tas för att kolla läget. Tills dess ska vi utesluta mjölkprodukter....
Efteråt skjutsade maken mig ner till jobbet, var ju redan 35 min sen....

Men summa summarum: Jag är stolt som inte föll för latmasken idag som skulle ha tagit bussen, utan gick hem!! Tjoho!!

Och dagens steg slutar på: 9384 steg, varav 3500 raska steg i 33 min.
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?