Ny vecka nya tag!??

Måndag igen och jag har skippat träningen!! Orkade helt enkelt inte och kännde att iom att jag nyligen varit sjuk ¨så är det nog klokt att vila en extra dag till..eller? Visst är det så?

Nåja, hur som helst blev det alltså bara en prommis till jobbet idag, tog ju tom bussen hem, för att det regnade o var ruggigt kallt. Sen ska jag väl säga tyst tyst att jag faktiskt hade med mig paraply, och jag hade nog blivit varm om jag bara rört på benen lite....och dessutom slutade det regna innan jag hann till bussen....

Så summa sumarum: JAG har varit otroligt lat idag! Bara för det ska jag gå en längre runda till jobbet imorgon! Så det så! Nu har jag dessutom lovat det så jag måste!

Och till sist: AIK leder derbyt mot Hammarby med 2-1!! Hoppet om guldet lever i alra högsta grad!!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?