Resor i centrum

Det var temat idag nere på stan och vi Björcks Resor var ju så klart mycket i fokus då. Vi var 4 som jobbade idag, plus att vi hade 2 personer från Vikign Line på plats och 1 från Fritidsresor. Och så Bamse så klart! Mycket jobb både inne och ute. Riktigt roligt faktiskt trots det astråkiga höstvädret som behagade hålla oss sällskap idag. Men lite variation till det vanilga jobbet skadar ju inte.

Iom att vi skulle vara på stan så tidigt så fick jag åka ner med Susanne men jag gick hem iaf. Igår gick jag den långa 45 min rundan till jobbet och en lite längre runda hem. Vägninge blev det först idag då jag glömde väga mig igår. Det blve ett minus på hela 0,2 kg. :)
Men cm-måtten var ju lite roligare: -3 cm runt brösten, -2 cm runt midjan, -3 cm runt stuss och - 4 cmunder brösten. =)

Stegrapport då:
Igår 13747 steg, varav 7478 raska steg i 61 min.
Idag 8193 steg, varav 2539 raska steg i 22 min.

Slänger in en härlig bild med Bamse oxå....



Och så var det jag då... :) Bilden är dock inte tagen idag utan i Thailand i nov förra året.

Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-09-10 / 16:47:51

cvad du är duktig!!
Det är inte jag kan jag tala om! Men ska väl bli det nån gång jag med =)
Ja visst är det kul med tradera, är helt beroende!!! =)
kram kram

Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2007-09-10 / 22:14:15

självklart, vinner jag så drar vi nånstans varmt!!! =)
Det är en kompis som har fixat min blogg, jag har noll koll haha
kram

Postat av: Susann
URL: http://jade.se/paketresor/phuket 2010-11-30 / 22:52:44

Tycker om det du skrev! Spännande att se en del nyttiga saker och inte bara det generella sakerna som man kan se om typ alltid. ;)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?