Andra veckan redan

på rivstarten och jag har helt glömt rapportera! Fy på mig! Jo, det går ff bra. Maten funkar bra, jag har inte riktigt lika bra planering denna veckan som jag hade förra veckan (då visste jag ju vad ajg skulle ät i flera dagar i förväg) nu bestämmer jag mig typ dagen innan. Det funkar men jag borde nog göra lite mer o planera bättre.

Hur som helst, förra veckans vägning gick ju OK. Hade gått ner 0,5 kg sen fredagen innan, men 1,2 sen starten på måndagen. Hade ju av förklariga skäl gått upp lite under heglen då jag frossade i choklad o godis. :)  Hur som helst så är det viktigaste mina fredagsvägningar, det är ju då jag väger mig. :) Och imorgon är det dags igen. Spännande!

Det är iaf väldigt spännande och testa på rivstarten, fått bekräftat att jag faktiskt oxå kan om jag vill!! Men jag måste erkänna att jag saknar min frukostmacka och müsli! Så på måndag ska jag återigen återgå till min vanliga frukost med grov macka och müsli. Men lätt uppträappning med andra kolisar. Det jag saknar som sagt är ju mackan och müslin mest!
Postat av: Mika
URL: http://mika83.blogg.se 2008-04-29 / 22:40:49

du är duktig du!! =)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?