Dag 4

Och det går BRA!! Jag tycker det funkar ritkgit bra med rivstarten. Skönt oxå o veta vadman ska ha för mat varje dag, planering är A o O verkar det som för att detta ska funka. Visst det har blivit en hel del grönsallad, men jag har så svårt att komma på vad man ska ha till som även maken äter.... :)

HAn tycker det är lite jobbigare, tycker att han går hungrig. MAO borde han äta mer av proteinerna. Han är ju inte som jag som gärna äter keso o kesella till mellis tex. Eller en avocado! Mums! Nåja, jag kämpar på iaf och tycker inte ens att det är jobbigt!! Den stora prövningen kommer väl i helgen när barnen ska ha sitt lördagsgodis....Men jag ska klara det med! Får väl kanske bunkra upp med lite god ost o nötter. =)

Imorgon är det vägning. Ska bli spännadne och se vart det satnnar, har ju tjuvvägt mig under veckan och har ju lite koll på vart det lutar...Det borde bli ett minus iaf...
Postat av: Karin
2008-04-21 / 13:52:09

såg på viktsnack att din man var glutenintolerant och inte kunde äta fullkornspasta. Det finns både penne och linguine från semper, http://www.semper.se/templates/ProductSearchgf.aspx?id=280 Ser lite grådaskig ut men helt ok tycker jag.

Lycka till med viktminskningen!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?