Liten uppdatering

Nu var det ju ett tag sen jag skrev så det är väl dags för en liten uppdatering tänkte jag.  Vi har ju då hunnit vara hemma i några veckor efter vår solsemester och det känns nästan som evigheter sen vi var där. Den bruna fina färgen amn fick är nästan borta.....trist att det ska gå så fort.

Vi fick årets första snöfall oxå, så pass mycket att det var kvar i några dagar. Jag passade på att föreviga första snön samtidigt som jag tog bild på dagiset som börjar ta form igen...




Snön har ju sina nackdelar oxå, Linus fick en hård snöboll i huvudet på skolan och fick först uppsöka skolsyster, sen senare på kvällen åkte vi in till akuten eftersom det blödde så mycket igen och där limmade dom ihop såret.

    

Jag fortsätter med mina körövningar och det går riktigt bra faktiskt! På onsdag ska jag åka halkbana och det ska bli riktigt skoj!!





Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?