Äsch då!

Då var det igång igen på allvar då. Melodifestivalen som berör många och som retar många. Maken min bryr sig inte ett skvatt..säger han. Ändå är det han som kan allt om Mello när det är frågetävlingar och dylikt.....Hmm...

Nåja, första delfinalen är över och det var en besvikelsenas afton. Först o främst var låtarna så där tyckte jag. Visst E-Type o Poodels var bra, men jag har ju hört bättre. Dock det bästa ikväll enligt mig! Sen var det en massa mediokra låtar med. Lova gillade Amy Diamond massor och visst var det en OK låt, en låt som fastnar om itne annat. Lite väl enformig för min smak men det funkar väl...
Christer Sjögren var inte bra nånstans och den gick vidare till final!!  Amy likaså, så det var ju Lova näjd med. Men mina favoriter gick iaf till andra chansen..... hur mycket chans dom har där får vi ju se....Vill ha dom till Globen!!!!

En sak är bra med Christer S iaf, det blir en bra "kissepauslåt", såna är bra o ha ifall man måste gå på toa. :)

Jaja, nu tävling om en vecka då....
Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2008-02-10 / 12:36:42

inge va spec bra igår...
tråkigt tråkigt!
men nästa vecka!! ojojoj

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?