OK jag tippade fel IGEN!!

Uppenbarligen har jag konstig smak eller så röstar Svenska folket galet. Först o främst, hur kunde "Kebabpizza, slivovitza" ens komma med bland dom 5 bästa låtarna? DÅ var ju den söta Alexander mycket bättre....

Och till final går det värdiga låtar denna gången iaf. Sanna har som sagt en GRYM röst! Men jag hade ju hellre sett Carola&Andreas direkt till finalen.....OCh Rongedal var ju bara bäst! Det som stör mig mest just nu är att jag hade tänkt satsa en peng på deras låt, de hade rätt bra odds nämligen. OCh jag glömde bort det!! JAg kunde ju gjort mig en hacka........



 

Postat av: Mika
URL: http://www.mika83.blogg.se 2008-02-17 / 19:09:53

jag var sååå besviken på C & A ´s låt!!
blev så lessen!
Ville ju ha en riktig Carola låt!!!
å så gick dom till andra chansen...
nu lär ju Carola med sitt ego aldrig ställa upp i melodifestivalen igen.... å det är sorg!!
Älskar ju Carola, hon ÄR ju shlager!!

Sanna var riktigt grym! älskar hennes röst & låten är ju underbar!
kram kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?