Då var de här

Våra nya möbler! Ikea var som lovat hemma hos oss idag och levererade våra nya soffor o hyllorna jag köpt till badrummet. Leveranstiden var satt till mellan 9-15. Det är ju oxå en väldigt korkad och lång tid och behöva vänta på att de sak dyka upp, men vad har man för val? Jo, mellan 15-21! Lika korkat det. Maken kunde inte åka hem tidigare från jobbet så jag hade fått OK från min närmaste chef att jag fick komma när väl sofforna levererats. Börjar ju jobba kl 13 egentligen på tisdagar. Så jag var beredd o stanna hemma tills kl 15.... Och när man har bokat en sån här tid brukar det ju aldrig slå fel heller, de kommer alltid typ "14.30" eller nåt.

Men strax före tolv ringde dom och sa att de skulle komma inom 10 min. :) Jippii!! Han ju till jobbet i tid iaf och slapp ta ut komptimmar på nåt så onödigt. Så nu har vi 2 stora kollin mitt i vardagsrummet, inplastade o fina. Ringde maken o sa att varorna hade kommit men att jag inte öppnat nåt så han skulle ha nåt att pyssla med när han kom hem :)

Spännadne, nu gäller bara att få ner TV´n från väggen, ställa den på stativet på nåt mystiskt vis o fixa upp de nya tv-bänkarna, flytta på sängen...osv...Kul men säkert oxå jobbigt.

Till saken hör ju oxå att jag ju jobbar till kl 19 idag, är alltså hemma efter 19.30 ca. Blir ju ett par timmar vi hinner fixa iaf. Imorgon ska jag iväg på ett möte i Sthlm på kvällen så då är jag ju inte hemma alls... Jaja vi får leva lite huller om buller ett tag....

Men jag lovar, det kommer att bli jättefint!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?