Jahapp

Det gick ju itne riktigt som jag tänkt mig....Schweitz fick ingen finalplats!! *gråter*
MEN Sverige är ju vidare, likaså Island och Danmark. :) Nöjd!!! Alla nordiska länderna är härmed med i den stora finalen på lördag!!! Jippiii!!!

Dessa 10 gick alltså vidare:
1. Island
2. Sverige
3. Turkiet
4. Ukraina
5. Albanien
6. Lettland
7. Kroatien
8. Danmark
9. Georgien
10. Portugal

Därmed fick jag alltså 6 rätt av hur jag trodde innan tävlingen, 7 rätt efter att ha sett låtarna live o ändrat uppfattning lite....
Postat av: Mika
URL: http://mika83.blogg.se 2008-05-23 / 00:40:03

jag fick bara
5 rätt, el rätt oxh rätt
5 av dom jag ville ha vidare gick vidare.
ville verkligen ha med schweiz oxå!
Heja charlotte! =)

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?