Julgranen pyntad etc



Ja jag skulle ha skrivit redan i helgen men det har lixom inte blivit av....Julgranen hämtades upp fr källaren i lördags och pyntade i sedvanlig ordning av mig och barnen. Mestadels barnen, jag fixade ljusen o girlangerna.

Det var det enda måste-görat i helgen. Lika bra var det oxå då jag haft ont i halsen hela helgen. Det gjrode jävulskt ont att svälja. Igår mådde jag dock mycket bättre igen efter att ha sovit mååånga timmar. Jag gick o la mig redan före nio på kvällen i söndags!! Sömn är nog den bästa medicinen mot allt!! Hur som helst så kännde jag av halsen ff lite grann igåkväll och nu har jag inte ont alls!! Jippi!!  Skönt när man slipper en massa mediciner....

Och julen den närmar sig emd stormsteg. Vi beställde ltie julklappar igår på Ellos. Perfekt när man inte har så mycket pengar för tillfället, då kan man ta det på avbetalning. :) Lova ska få ett dockhus (stockholmsmodellen!), med lite tillbehör (vardagsrummöbler, toalett och nån köksbänk). Så ni som funderar på julklappar till Lova o inte är klara med vad hon ska ha så funkar ju tillbehör till huset så klart bra (lampor, sovrum, köksgrejer...) Annars går pet shops ff hem....:) Hon önskar sig ett pet shops hus.....

Linus vill ha lego! Helst lego city eller indianajones lego eller starwars lego. Eller ett bandymål. :)

Lite tips bara...:)




Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?