Lördag igen då

och vad betyder det då?? Jo, Melodifestival så klart. Deltävling nr 4 är det dags för. Dagens låtar vet jag iten riktigt vad jag tycker om.....har ju återigen lyssnat på dessa snuttar som går att lyssna å i förväg men det är ingen låt som är så där WOW direkt...

Jag tror att Sahlene o MAria Storäng Haukaas låt kan vara en som går vidare, sen tror jag Sarah Dawn Finer har en bra ballad som nog skulle funka iaf i ESC. Men funakr det verkligen med en ballad igen på den stora finalen??  Thorlefis är med ikväll oxå o deras låt är en riktig schlager...finns risk att de går vidare iaf till andra chansen....Starpilots låt låter somd eras senaste radiohit.......Agnes låt....njaaa.... sen är det Sussanne Alfvengren elelr vad hon heter, sjunger oxå en fin ballad, men inte en till snälla!?? Sen har vi daa 3 killar, Next3, som rappar.....kan vara farlig bland barnen....Får se vad Linus tycker om den.....Idag blir det iaf inte lika hög telefonräkning för min del som förra gången eller förrförra....Måste spara mig till andra chansen.... :)
Postat av: Åse
URL: http://didriksson.wordpress.com 2009-02-28 / 22:48:58

Jag diggade INGET bidrag egentligen! Vem som skulle vinna kvällens delfinal resp. gå vidare till andra chansen känner jag kvittade totalt. Trist omgång helt enkelt!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?