12 år!

Oj oj vad tiden går! Idag rä det 12 år sen jag o käre maken träffades och blev ett par. Han hävdar dock att det var mitt i veckan och att han jobbade dagen efter men han minns bara fel.....jag vet att det var en lördag eftersom vi sågs dagen efter oxå och var hem till hans kompis och fikade...

Hur som helst är det lääänge sen och vi har ju hunnit med att fölova oss, få 2 underbara barn och även gifta oss under tiden. SÅ det viktigaste är väl ändå att han minns barnens födelsedagar, och vår bröllopsdag vore ju nåt... :D

Postat av: Åsa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2009-07-29 / 18:53:17

Ja 26:e juli 1997 var ju en lördag,,,maken din tänker helt fel med andra ord :D



Nu har jag länkat till din blogg ifrån min blogg.



Kram

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?