Skor

Aaah, jag älskar ju skor, ingen hemlighet det inte. HAde jag råd så skulle jag nog köpa massor och ha i ett eget skåp för bara mina skor......Men nur är jag ju inte så rik så jag får snällt hålla mig......Men ibland måste man ju få köpa nya skor eller hur? Oavsett om man eg behöver eller inte.....

MAken är av en helt annan sort. Först o främst är han så kräsen när det gäller skor. Sen tycker han att han ju ändå har fungernade skor, varför ska man då köpa nya liksom? Jag vill ju ha olika sorters skor till olika tillfällen så klart....alla skor passar ju tex inte att ha om man ska på fest, på stan, jumpa etc etc....Men maken tycker ablsout inte att jag har behov av så mycket skor som jag har...o att köpa nya? Nej då kanske jag ska ta och slänga några.......hmmm....

Nu lämpade det sig så bra iaf att Ellos hade utförsäljning på en massa varor och man fick ett fint set koppar och frukostskålar gratis om man handlade för minst 200 kr. OCh att handla för 200 kr  är ju inga problem......:) Om man inte är kräsen som maken då så klart. Så jag köpte ett par nya badshorts till Linus, en ny bikini till mig (det är ju faktiskt bra att ha 2 st så man kan växla mellan tex sen när vi är i Thailand....) en ny tröja till mig, en sjal (till mig igen) och så skor! OCh allt detta för 500 kr. Det tycker inte jag är farligt. Och så klart det där setet då som oxå ingick.

Så nu sitter jag här på soffan med mina fina skor på mig!! :) Man måste ju gå in dom ju......

Så här tjusiga skor har jag köpt:


 Så vad tycks??
Postat av: Kim-Bloggdesigner
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-07-29 / 19:43:41

Jätte fina skor. :D önskade jag kunde ha såna skor på mig, men jag är för bredfotat. :P

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?