Sommaren är verkligen här!

Idag har vi andra riktigt soliga och varma dagen! Så härligt!!! Bara hoppas att det nu oxå håller i sig tills jag får semester.... har 8 arbetsdagar kvar till semetser.....Yey!!

Egentligen borde jag alltså inte sitta här inne när det är så fint väder. Ska snart ta och traska iväg med lite papper till papperssamlingen och sen sätter jag mig nog ute i solen en stund.  Som sagt, man får väl passa på när det nu ändå är fint väder. :)

Sen måste jag faktiskt baka ett par kladdkakor. Maken skulle ju firas i söndags men det blev inställt pga att han mådde dåligt så imorgon har vi sagt att det blir...Lika bra och få det överstökat....Kladdkakor är som tur är väldigt lätta att göra!

Nähep, iväg med mig!!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?