Jag är faktiskt förvånad

men jag tyckte att det var med en hel del bra låtar ikväll....Bättre än jag kom ihåg! Kul ju, mycket roligare att se på då.

Lova och Linus sloknade rätt fort så jag blev ensam här framför tvn med datorn o min mobil som sällskap. Tur man har vänner man akn hålla kontakten via dator/sms...:)

Nu röstar vi för fullt!!! Heja Sverige! OCh HEJA NORGE!!!

Skål på er!
Postat av: Monica
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/ 2009-05-17 / 15:22:51

Jag la pojkarna precis när det började 21 så jag missade Sverige när Malena var.

Linnea satt uppe med mig och tittade ända till slutet, jag fattar inte att hon orkade, men då fick jag sällskap i tvsoffan.



Jag älskar Fayritale.

Men det var synd Sverige hamnade på dåligt till, jag gillar ju den låten, men tydligen inte de andra länderna.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?