Lägstanotering på vågen!

Jag är så glad! Imorse, efter en veckas rivstartande så stod vågen på lägstanoteringen sen innan jag började vänta Lova. MArginalen till 60 kg bara växer, visserligen med bara ett drygt kilo men ändå! Det var alltså ehlt rätt metod av mig att köra rivstart om så även bara för en vecka. Nu blir det införande av kolisar under veckan för att jag ska fixa en festkväll på stan på lördag...

Sjukt eg att man kan bli så glad för lite siffror på vågen. Men det är psykologiskt för ens välmående....Då känns ju lördagens jobbiga ångest för att itne ha fått äta godis som småsaker....jag fixade det och jag är duktig!

JAg var tom o tränade idag!! Kors i taket.... Tränigne har legat lite på is ett par veckor men idag var jag på G igen. 45 min styrketräninge blev det. Känns bra!

Imorgon åker jag till Göteborg för kurs på 2 dgr coh det ska oxå bli kul! Miljöombyte, lära sig lite nytt o framförallt, trevligt umgänge!! Det är oxå bra för kroppen o hälsan! 
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?