Glest med inlägg!!

Livet bara rullar på i hiskelig fart och det känns som jag inte riktigt hinner med! Det är redan andra veckan i september!! Dagarna fylls med jobb jobb jobb, innebandy, lite träning för min del och även lite fritid. :) Men fort går dagarna! Och så kommer man på att man visst ahr en blogg oxå....som ju kanske ska uppdateras ibland iaf. :)

So here I am!!

Är hemma, ledig från jobbet! Så nice! JAg har dock inte suttit på latsidan för det. Jag har faktiskt, hör o häpna, gjort rent bilen invändigt! Jag har dammsugt och torkat av alla ytor. Så nu är den iaf lite snyggare än innan...:)
Så pass att man tom kanske vågar visa den för en bilförsäljare. Vi ska hur som helst gå o titta på en bil eller två idag. Kanske tom provköra? Vem vet...

Denna modell täntke vi kolla på:

 

En C3 Picasso, fast kanske en annan  färg....



Alt den här:

En Kia Soul, oxå i en anna färg då....

Postat av: sa (Valerina)
URL: http://valerina.wordpress.com 2009-09-08 / 22:14:06

Jag tycker att du kan komma hit och städa min bil nu när du är klar med din :)

Postat av: Heidi
URL: http://heidin72.blogg.se/ 2009-09-08 / 22:20:00

haha

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?