Jodå jag lever än!!

Lite bloggtorka har det ju varit och det ber jag om ursäkt för. Dagarna bara flyger förbi lixom!! Jag hinner inte med känns det som.

Helgen bara flög förbi den oxå. Jag var ledig i fredags o lördags och skulle ha varit ledig även söndagen men jobbade istället. Fick hjälpa till emd en stor incheckninge på Viking terminalen och körde då bil dit själv! Jag börjar bli bättre o bättre på det här....bilkörande alltså. Det är inte alls lika läskigt längre att köra tex på motorvägarna...
Haha!

Nåja i lördags hade vi lite grillfest o filmvisning med hyresgästföreningen. Det var trevligt och vi hade vädret på vår sida som tur är.

Och nu har Linus innebandy satt igång igen. I måndags var det första träningen och jag hade införskaffat honom en ny klubba och nya skyddsglasögon. Så i fortsättningen är det då träning måndagar och torsdagar......jag får försöka planera lite då jag ju eg oxå tränar på måndagar. Aerobicen vill jag ju gärna gå på så vi får ta o planera tiden helt enkelt.....Det löser sig nog!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?