Körglädje!

Så roligt det är att köra bil! Och speciellt när det är en ny en! Wow! I lördags var vi iväg och åkte lite. Då satt jag på passagerarsätet hela tiden. Och kollade och pillade på knappar hit o dit. :D

Igår sen var vi iväg en sväng till kolonin och fikade med svärföräldrarna och så körde jag sedan hem därifrån, släppte av maken o barnen hemma och åkte iväg igen. Åkte och slängde lite skräp och sen runt runt lite. :) Bara för att känna av bilen lixom!

Det finns ju en hel del finesser man får lära sig men det kommer under tidens gång. En sak som jag gillar skarpt är att man kan koppla i mp3-spelaren och lyssna via stereon! Me Like!!

JAja nu ska jag gå iväg till jobbet, promenerandes och får väl ta och köra lite mer bil ikväll då jag tänkte åka iväg o träna.

Postat av: Tant Kim - Bloggdesigner
URL: http://tantkim.blogg.se/ 2009-09-14 / 09:36:19

Åh tack så mkt. :D jag är så nöjd. :D hihi.

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?