Blää för sjukdoma o blää för vädret!

Ja ni kanske fattar, vi är sjuka i familjen IGEN! Lova hostar ff men har iaf gått i skolan denna veckan. Linus gick måndag och tisdag, kräktes på onsdagen, fick vara hemma igår för säkerhets skull ifall det var nån form av maginfluensa, skulle till skolan idag och har visst feber nu! Så ingen skola och ingen trasseldisko för honom!

Själv snorar och hostar jag och har ont i halsen. Trodde först det var allergi, men som sagt, man får väl inte ont i halsen och hostar av allergi?? Jag har VABat med Linus ons o tors och kunnat ta det lugnt. Igår var jag iväg på en promenad medans Lova var på gympan och det var skönt men vete f*n om det var så smart....

Putte snorar o hostar han med....så han kommer hem o löser av mig här på förmiddagen så jag kan gå o jobba. Ska väl fixa att jobba till 16.00 iaf.

Och om nu inte alla förkylningar vore nog så är det riktigt ruskigt väder! Det ömsom regnar ömsom snöar! SNÖ!!??? Jo jag tackar jag...aprilväder var det ja....

Bläää var ordet för idag!
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?